Gravity

Primer programa de la segona temporada d’Ecos del Cosmos a Ràdio Universitat. Després de les vacances de l’estiu, retornem al programa. En el tema principal d’avui s’ha entrevistat al nou director de l’Observatori Astronòmic de la Universitat de València. També s’ha parlat de la pel·lícula del moment, Gravity. Cal anar a veure-la.

Podcast: Ecos del Cosmos, 18 d’octubre 2013

Fem un repàs a l’actualitat astronòmica, centrant-nos en la pel·lícula Gravity i el seu realisme en mostrar el món dels astronautes. Entrevistem el nou director de l’Observatori Astronòmic de la Universitat, José Carlos Guirado. Contem el que es veu al cel. Recordem, un any després, el salt de Felix Baumgartner i parlem de la caiguda lliure. Finalment definim el concepte Astronauta.

Enllaços anomenats al programa:

Facebook Observatori Astronòmic: www.facebook.com/lobservatori

Salt de Felix Baumgartner: www.youtube.com/watch?v=raiFrxbHxV0

Notícia sobre el salt: www.vilaweb.cat/noticia/4150059/20131015/salt-estratosferic-tal-veure-viure-baumgartner.html

This entry was posted in Segona temporada and tagged , , . Bookmark the permalink.